Popularne posty

Dodany przez : Ouji05 kwietnia 11, 2014

Pierwszy odcinek anime już za nami, a do kolejnego już tylko 2 dni!! Długo zachwycałam się nim i dzieliłam wrażeniami z innymi!! Obejrzałam go nawet 3 razy~ Brakowało mi naszej trójki z Karasuno, a w szczególności Tanaki, który dopingował Hinatę. Miałabym również kilka innych uwag, jednak nie zmienia to faktu, że jest wspaniały! <3 Na oficjalnej stronie pojawiły się już sceny drugiego odcinka, oraz krótki opis do niego. Kiyoko wygląda naprawdę pięknie!!

Po tygodniu, na stronę dorzucamy rozdział 26, który jest pierwszym rozdziałem 4 tomu. W rozdziale "Determinacja" Keishin musi podjąć trudną decyzję, ale ktoś mu w tym pomoże. Już dość dawno pisałyśmy o edycji Ona Shot'a Haikyuu!!, na co nie było zbyt wiele czasu, więc temat powraca. Czas się tym zająć naprawdę!!

Mamy ponad 4000 odwiedzin!! Dziękujemy wam za tak duże zainteresowanie i do następnego!!

{ 3 komentarze... przeczytaj lub skomentuj }

  1. Jesteście tak sympatyczną grupą, że nie mogę<3 Cieszę się, że zajmujecie się tą mangą, rozdziały wychodzę często, ja ja mam taką radochę, jak czytam nowe rozdziału<3
    Dziękuję za wszystko;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za rozdziały! I za waszą cieżką pracę! Czekam na kolejne chapki, bo historia jest naprawdę świetna :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za wasze miłe komentarze!! Jesteście wspaniałymi czytelnikami! :D

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Oddball Combo - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -